نکات مهم ثبت سفارش

داروخانه انلاین دارو بانک در طول فعالیت خود در زمینه فروش محصولات سلامت محور با هدف ارتقای کیفیت فروش اینترنتی، همسو با افزایش اطلاعات کاربران در رابطه با این دست از محصولات، اطلاعات جامع و کاربردی در رابطه با هر کالا را در صفحه آن محصول درج کرده که راهنمای مفیدی برای کاربران گرامی در هنگام خرید خواهد بود.

روشن است که داروبانک خود را ملزم به اطلاع رسانی دقیق در رابطه با محصولات، به شیوه های مختلف نموده که این مساله تا حدود زیادی مانع از ایجاد برخی مشکلات در خرید کاربران خواهد شد.

اطلاعات و نحوه مصرف هریک از محصولات در داروخانه انلاین داروبانک در بروشور صفحه محصول درج شده و داروبانک مسئولیتی را در قبال مصرف خودسرانه و یا نادرست و هم چنین خواص و اثربخشی احتمالی مبتنی بر تبلیغات اغواگرانه و گمراه کننده در فضای مجازی بر عهده نخواهد داشت.

داروخانه آنلاین داروبانک مسئولیتی در رابطه با عوارض نادر و بعضا بیماری‌های ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل‌ها مانند حساسیت‌ها و بثورات پوستی، عوارض گوارشی مکمل های خوراکی، و … ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های توزیع و تولید کننده مربوطه انجام شود.

نظراتی که کاربران در خصوص اثرات و خواص احتمالی، رضایتمندی و یا عدم رضایت از کالا در وب سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای داروخانه آنلاین دارو بانک مسئولیتی ایجاد نمی‌کند. همچنین داروخانه آنلاین داروبانک مسئولیتی در قبال صحت اطلاعات درج شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و با توجه به مجوز اخذ شده از سازمان غذا و دارو برای محصول، شرکت تولیدکننده کالا در این زمینه پاسخگو خواهد بود.
هم چنین مشتریان گرامی می توانند اطلاعات جامع تر در رابطه با محصولات اعم از نحوه مصرف، نحوه خرید و عوارض و هشدارهای مصرف و… را از طریق بخش مشاوره آنلاین و ارتباط مستقیم با کارشناسان و تیم علمی مجرب داروبانک کسب نموده  و یا پرسش های خود را در رابطه با محصولات در قسمت ” نظرات کاربران” در ذیل محصول درج نمایند.
تمامی محصولات عرضه شده در داروبانک دارای تاریخ مصرف و انقضای معتبر و مجوز فروش از سازمان غذا و دارو می باشند. و تاریخ مصرف تمامی محصولات در صفحه محصول نمایش داده شده و کاربران قبل از خرید می توانند در جهت برنامه ریزی مصرف محصول با توجه به تاریخ انقضای آن اقدام به خرید نمایند.

در داروخانه آنلاین داروبانک، تمامی سفارشات در هنگام ارسال بررسی میشوند و از ارسال محصولاتی که به هر دلیل فاقد کیفیت لازم باشد و یا چنان چه توسط واحد کنترل نهایی تایید نشده باشند جلوگیری میشود. چانچه محصول ارسال شده از کیفیت لازم برخوردار نباشد، داروبانک موظف است سفارش را لغو نموده و مبلغ پرداخت شده را به خریدار بازگرداند.

با توجه به اهمیت موضوع فوق و در جهت ارتقاء کیفیت خدمات داروخانه دکتر عنابی، با اخذ گواهینامه های کیفیت، از جمله گواهینامه 2015- ISO9001و هم چنین رعایت سایر الزامات مربوط به انبارش و نگهداری در دما و شرایط مناسب و توزیع و تحویل کالا طبق شرایط استاندارد تلاش می نماید بهترین و سالم ترین محصولات را با اصالت و هم چنین کیفیت مطلوب در اختیار خریداران و مصرف کنندگان قرار دهد.

X
Add to cart