قوانین و مقررات

فعالیت در زمینه فروش آنلاین محصولات سلامت محور داروخانه ای بیشتر و متفاوت تر از ارائه هر محصول و کالای دیگری، نیازمند رعایت ضوابط و قوانینی است که هر داروخانه آنلاین فعال در این حوزه ملزم به رعایت آن هاست. یکی از مهم ترین این الزامات، رعایت قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. داروخانه آنلاین داروبانک با رعایت حقوق مصرف کنندگان و تمامی قوانین تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی،پیشرو در عرصه سلامت و پشتیبانی محصولات و مراقبت از سلامت در این زمینه است. این بدان معناست که تمامی قوانین ذکر شده در سایت داروبانک منطبق با همین قوانین و ضوابط بوده و خرید از این سایت توسط کاربران به نشانه التزام به این قوانین و پذیرش آن هاست. خرید کاربران از داروخانه انلاین داروبانک به معنی پذیرفتن و قبول شرایط مندرج در متن ذیل می باشد و در صورت عدم مطالعه دقیق این قوانین و مقررات از سوی کاربر، مسئولیتی متوجه داروخانه آنلاین داروبانک نخواهد بود و داروبانک تعهدی در این زمینه ندارد.

هدف از تاسیس داروخانه انلاین دارو بانک، در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و کاربران وب سایت های فروش محصولات اینترنتی داروخانه ای ، اطلاع رسانی و آشنایی هرچه بهتر ایشان از محصولات داروخانه ایست و بدین منظور در تلاش است تا اطلاعات جامع، کامل و کاربردی را در اختیار مصرف کنندگان و کاربران قرار داده و دسترسی آن ها را به محصولات داروخانه ای و خدمات و پشتیبانی هایی علمی و کاربردی مربوط به آن ها تسهیل کند. این امر به کاربران کمک می کند تا بدون نیاز به حضور فیزیکی در داروخانه، بتوانند با استفاده از اطلاعات جامع ارائه شده در سایت داروبانک دانش کافی را در رابطه با محصول بدست آورده و خرید خود را با اطمینان بیشتر و با استفاده از امکانات ارسال سریع، به موقع و با بسته بندی مناسب در محل مورد نظر دریافت نمایند.

در همین راستا، داروخانه آنلاین قوانین و مقرراتی را طی بندهای مشروحه ذیل به اطلاع کاربران می رساند.

ثبت سفارش در داروخانه آنلاین داروبانک در کلیه ساعات شبانه روز برای کاربران امکان پذیر و پردازش سفارش های ثبت شده به صورت روزانه در ایام غیرتعطیل، انجام شده و در نزدیک ترین زمان ارسال انتخاب شده توسط مشتری به ایشان تحویل داده خواهد شد. لازم به ذکر است در صورت اختلال در سامانه اختصاصی ارسال داروبانک که ممکن است به دلایلی مانند، نامساعد بودن شرایط جوی رخ دهد، امکان تاخیر در ارسال ها را به وجود خواهد آورد.

داروخانه آنلاین داروبانک در طول فعالیت مستمر خود در طی سال های گذشته تا کنون، همواره در صدد جلب رضایت حداکثری مشتریان بوده و عرصه فعالیت خود را با رعایت حقوق مصرف کنندگان پیش برده و خواهد برد. با این حال در صورت بروز هرگونه اختلال مانند اتمام موجودی کالا، نوسانات قیمتی و…، داروبانک این حق را برای خود محفوظ می داند که با صلاح دید تیم مدیریتی، فروش کلیه محصولات یا بخشی از آن ها را متوقف و از ثبت سفارش جدید اجتناب ورزد. این در حالی است که داروبانک موظف است تمامی سفارش های ثبت شده تا قبل از متوقف کردن ثبت سفارش را پردازش و ارسال نماید.

در صورتی که در رابطه با درج قیمت محصولات از جانب داروبانک خطایی رخ داده باشد، داروبانک مجاز است سفارش ثبت شده از جانب مشتری را لغو و مبلغ را در سریع ترین زمان ممکن به حساب وی عودت دهد و یا مابه التفاوت وجه را دریافت کرده و پس از آن کالای مورد نظر را ارسال نماید.

X
Add to cart